torsdag 22. juli 2010

Velkommen til åpning av blogg

Da er min blogg for det nye huset vårt i Mjølkeråen offisielt åpnet. Denne blogg har som hensikt å beskrive hvilket hus vi har kjøpt, hva som inngår og hvilke endringer vi gjør samt hva som gjenstår. 


Jeg håper at dere som eventuelt velger å følge bloggen kan komme med synspunkter, ideer og kommentarer som er relavante for dette boligprosjektet. 


Jeg vil i første omgang skrive litt om hva som er gjort siden kontrakten ble undertegnet i oktober 2009, progresjon på huset og hva som er endringsmeldt for å tilpasse huset til våre behov.


Når huset så nærmer seg egeninnsats og innflytting antar jeg at Hildegunn også vil starte med å si litt hva hun velger for vårt fremtidige hjem.


Da ønsker jeg herved alle velkommen til å delta i denne blogg og håper at den kan være av interesse for mange samt at vi kan få innspill fra dere i forhold til hva vi gjør av valg.


Jeg håper at jeg skal klare å oppdatere denne bloggen relativt ofte slik at den blir en levende blogg.


God lesning videre!

3 kommentarer:

  1. Grattis med bloggen, blir spennende å følge.

    mvh
    Bjarte / Kommende nabo

    SvarSlett
  2. Moro å få følge dere på veien mot målet :-D

    SvarSlett